Min "tur" fortsätter!

Igår när jag skulle utföra lite ärenden fick jag inse att min "tur" fortsatte då nämligen min växellåda la av... ASSÅ VARFÖR?! Turligt nog var det bara 2:an och backen som slutade funka, vilket gjorde att man kunde utföra de mesta ärenden under dagen, men ni förstår ändå... Jag inser hur oehört mycket jag använder mig av backen och fick nu tid på Toyota nu på fredag och killen som hjälpte mig var super gullig!

Badmig sätta mig ner och fick även ta med mig i hunden in, asså så himla snällt! Det hade dom i Skövde aldrig låtit mig göra, haha! Aja, nu på fredag blir det som sagt iväg till toyota för att få bukt på problemet, så himla härligt! 5 lax fattigare, men bara lilla rödis funkar igen och dessutom har jag haft ett möte senaste tiden som kan innebära nya äventyr! =D