Nu kan det bara bli bättre!

Ju mer tiden går så har mitt liv bara blivit bättre och bättre. Ett tag undrade jag om jag skulle någonsin komma på fötter och få mitt glamorösa liv tillbaka. Min Yotube-kanal har fått lite nya tittare och bloggen växer och nya sammarbeten är påväg. Vi ska snart lämna denna lägenhet till något större som nästan är det dubbla! En ny bil är på ingång och pengarna rullar in och inom en viss tid harjag snart tillbaka min gammla lön jag engång hade, vilket är toppen! Men det bästa av allt är att jag inte behöver komma hem eller sitta ensam flera dagar i rad helt själv. Idag har jag någon som alltid kommer hem och uppskattar allt jag gör med mat, städning och tvätt.

Allt har bara blviit bättre och nu kan det bara bli bättre. Nu kan jag äntligen luta mig tillbaka och börja leva som jag engång gjorde. Som man brukar säga "det osm inte dödar gör dig starkare", vilket verkligen stämmer! Mina drömmar jag engång hade med bloggen börjat växa på nytt och ny insperation har börjat växa!