Ny kupa?! 22/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska inom kort sätta mig med lite jobb. Måste även kikam in mail, hade helt glömt av den, asså bra jobbat, haha! Därpå måste jag svara på litek omentarer, ska försöka tima in att onsdagar blir mina svarsdagar under veckodagarna och samt helgerna! Bara jag osm är så senil och glömmer allt... Aja idag blir det jobb osm sagt och senare ikväll blir det gymmet efter jag pysslat med lite redigering :)

Ska även lämna in papprena inför bröstoperationen i veckan så den blir klar. Eftersom jag inte har några direkta jobbtider mer än bloggen blir det att man kan göra lite osm man själv vill. Enligt vissa ska man vara "ledig" i 4 månader och det kommer jag ALDRIG klara, haha! Asså jag måste få röra på mig mer eller mindre. Eftersom mina bröst börjat växa a dom nya hormonerna igen kanske jag måste kolla ny storlek.. men aja kommer uppdatera er mer om det senare när jag vet mer, nu jobb bloggar mer sen igen, puss på er!