Nytt place!

Hej på er alla finisar, förlåt att jag glömt av er menasså vet ni vad som precus hänt?! Jag kan knappt fatta det men vi ska inom en viss tid flytta till en ännu större lägenhet! Ringde hyresvärden tidigare idag och dels drog upp med toan igen och även ifråga satte om  man kunde byta lägenhet med våran mot dm som låg ute som är uppsagda ochg gissa vad?! DET GICK! Så nu på torsdag ksa vi på visning och vi har blivit lovade första parkett på den, asså så himla skönt!

Detta innebär att jag ska få tillbaka min walk in closet allam ina möbler kommer få plats igen och ja gud vet vad! Högst upp som vanligt och jag längtar verkligen ihjäl mig nu! Lägenheten ligger på 93 kvadrat och känns så himla härligt! Asså jag har aldrig varit så glad över att vi tvingats bo såhär trångt och även fått det fungera! Nu när vi alla får mer space kommer iv inte behöva bo på varanda och få lite space för ss själva, så himla härligt! dessutom ska jag införskaffa 1 eller 2 nya  soffor till gästerna. Min tanke är att vi ska ha 2 st eftersom vi ska nu bosätta oss i en 4:a, vilket är helt underbart! Någon tror att han ska kupera ena rummet med massa spel, men det kan han glömma om inte annat tar jag vardagsrummet, haha!