Rent eller falskt?!

Hej på er alla sötisar, hppas ni mår bra för det gör jag, blev en sväng till Jönköping eftersom Hjo kom jag aldrig till... Glömde nämligen plånboken hemma eftersom den låg i andra väskan asså hur?! Jag har aldrig gjort det innan, så SJUKT irriterande! Men nu har jag löst det så att i fortsättningen ska det gå på mitt person nr, det nya! Dessutom fick jag ett möte som jag måste inboka, men berättar mer om det i veckan!

När jag kom hem hämtade jag ut mina hormoner och åkte och köpte pizza. Så nu ärjagmätt och belåten! MEN jag ska vid 20:00 dra mig mot gymmet och verkligen få det osm rutin! Var där vid 21:00 igår och kikade lite på idol och blev inte alls impad av någon direkt... Gillade Cameron som dessutom var hyffsat lik Justin Biber eller vad tycker ni?! Han var faktiskt den enda som var GRYM ch sen hade vi veganen som jag tyckte sjöng lite utanför tonerna, men kanske bara är jag?! Iaf 1 bra och resten var mer ok. Nu ska jag kika lite film, bloggar mer sen igen, puss på er!