Snart dags för uppladdning!

Go kväll alla sötisar, sitter just nu och fixar klart lördags vloggen och blev riktigt bra, iaf är jag super nöjd! Nu ska jag bara kolla igenom den sen läggs den upp så ni som följer bloggen också kan ta del av den! :) Där får ni också veta varför uppdateringen blev dålig, men aja den kommer upp inom kort iaf! Så himla skönt att kunna redigera lite undertiden killen killar någon töntig serie, haha! Åh imorgon kan jag bajsa på en fungerande toa igen, haha! Asså ni fattar inte hur mycket jag längtar'och hur mycket jag avskyr frystoan... Btw träffade jag han som utför arbetet på krogen i helgen, super trevlig kille! :)

Iaf efter jag kilar genom videon och den är uppe blir det ut och gå med lillen, sen förbereda morgondagen så allt flyter på! Aja nu ska jag bara kika så allt stämmer och så hörs vi mer imorgon igen, puss på er!