Söt döden på hög nivå!

Jag har verkligen älskar djur från dag 1 mer ellerm indre och minns även att jag blev riven av min kusins katt när jag var 2-3 då jag ville klappa den. Tydligen ville hon inte samma sak som jag, haha! Men tror ingen av mina pojkvänner har varit lika djurtokig som jag och så är det än idag, haha! Jag ska vara glad att jag får ha 1 hund och att hon fanns i mitt liv redan i börjar, haha! Men en dröm jag har är att bo på landet, kanske ha några får och typ 4-5 hundar och då givetvis Papillions, så himla sött!

Vem skulle inte dö söt döden om 4-5 små damvippor kommer springandes mot dom och kanske någon valp med, asså så sött! Låter nästan som en uppfödar roll, men tro mig det får jag INTE! Om man inte kanske ordnar en "tjuvparning med en hane" och ingen får veta att det var planerat och med ingen menar jagm in pojkvän, haha!