Upp till var och en!

Hej på er alla sötisar, hoppas allt är fint med er för med mig är det toppen bra! Solen ksiner jag jag har mer eller mindre fått det mesta av mitt jobb avklarat, super härligt! Funderar på att ringa och boka in ett möte imorgon gällande bil. Asså för bara några månader sen vändes min perfekta värld upp och ner och allt gick emot mig och nu känns det osm det äntligen har vänt! Det kanske är karma att äta kött, haha!

Nu blir det inom kort ut för en promenad och därpå blir det att göra lite mat. Blir vegfiléer och någon sås till, blir för visso dubbla kastruller... MEN andra sidan vad gör det när man kan få ett slut på allt osm kser runt om i landet... Känns skönt att komma till insikt vad jag vill göra och även om jag inte äter kött kan man ändå laga åt dom som vill ha, behöver inte krångla till allt mer än nödvändigt! Jag anser fortfarande alla ska få äta det dom vill själva! :)