Vad ska man ge?!

Hej på er alla finisar, kväll igen och jag har jobbat fram tills nu... Helt slut men vloggen blev åtminstonde klar! Nu blir det strax at lägga sig i sängen för att koppla av och bara njuta av lugnet. Att bero på lugnet har dom lämnat kvar en donande grej på toan... Asså dom kan bara drömma om att jag tänker låta kontakten sitta i! Jag ska faktiskt ha mina 10 timmars sömn om jag nu inte går upp tidigare, haha!

När jag är klar med detta blir det kvälls promenad med lillen och ringa en kompis som hörde av sig igår. Inte pratat med honom på länge och var roligt att han tog kontakt! Första gången jag träffade honom undrade jag om han var djupt störd som ville få med mig på slädrally och massa annat konstigt som inte mina klackar skulle palla, haha! Men vi har en hel del gemensamt så det är väl tur det! Han fyllde för ett tag sen så kanske ska kika present till honom, funderar på någon parfym från Gucci. Men får se hur det blir, nu blir det promenad, bloggar mer sen igen, puss på er!


Hittade en gammal bild på Gcci då vi strax skulle lämna Falköping och bosätta oss i lägeheten i Skövde, så sjukt liten hon var, haha!