Vi behöver alla en som hjälper oss fram i livet!

Som ni vet är jag en rätt driven person och vet vad jag vill och låter sällan något eller någon hindra mig. Men at kuna motivera andra och väcka drömmar till liv hos andra är bland det bästa som finns! Att ge upp är så enkelt och att hitta glöd igen är betydligt svårare... Just därför blior jag så himla glad när jag får höra att du har fått mig börja tro på mig jälv igen och hitta fokus på vad jag engång ville.

Kan man glädjas och hjälpa andra med deras drömmar kan det verkligen bli hur bra som helst! Alla kan vi hamna i små gropar och vi behöver alla någon som drar oss upp eller trycker på när vägen känns ostabil. Jag hittar nin styrka hos många nära och i måndags kväll fick jag veta att även jag hjälpt en att hittat ny tro och fotfäste på ett mål som engång försvann och bara det ger mig mer styrka i dagar när allt känns piss, hihi ^^