1 April!

Go kväll alla sötisar, sorry för dålig uppdatering men haft fullt upp sen morgonen! började med att städa lägenheten på nytt och sedan åkte jag till päronen föratt lämna bäbisen och ska inom kort till F........ för att göra stan och kvällen oförglömlig, haha! En sak är säker är attjag ska försöka ta det lite lugnt, haha! Verkligen sugen att festa till det lite och snackade tidigare med Jenny och tydligen hade hon inte tid med att gå ut av hemlig anledning, haha! Det roligaste är att hon heter Karlsson i efternamn och varje gång vi är på taket på Bogrens att hon är bokstavligen Karlsson på taket, haha! Japp jag är lätt road!

Nu blir det göra sig redo och sen blir det party, turligt nog hade jag en box hemma av ren skump, men brukar orka en hel box solo utan bli allt för bakis, haha! Vloggar även idag så det kan mycket väl bli en hel mysig kväll med vännerna, men enda problemet äratt jag inte kommer komma hem... Hade varit skönt, men andra sidan var det länge sen jag träffade många av dem. Minns när vi festade i Skövde och dom fick se mig gå loss på golvet, stackars dom och många andra, haha! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!