20 snabba!

1. Värsta känslan?
Svar: Att bli sviken och sårad

2. Bästa känslan?
Svar: Kärlek såklar, när alla räkningar är betalda och skatteåterbäring, haha!

3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: "Åh jag orkar inte fixa mig, jag går och lägger mig igen"

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: Den där klassiska alla har på sina iPhone's

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Världens fulaste ljusgrå tapeter, haha!

6. Vad har du under sängen?
Svar: Mitt sminkbord och min divan och en förlängningssladd

7. Serie eller program jag följer?
Svar: Typ inget, har sällan tid men typ Disney när jag är hos päronen, haha!

8. Lyssnar på?
Svar: Allt som går på radio och massa poddar!

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: Jag önska jag kunde säga ja, men tror inte det eller kanske 1 gång, haha! Min tro är att man ska hitta någon man trivs ihop med, kanske dumt?!

10. Skriv nåt smart!
Svar: Livet är som en bajskorv, ibland kan man inte hålla igen och ibland får man trycka på av bara fan för att komma någon vart, By Molly Nilsson

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: Min Mormor utan tvekan, stor insperation av allt jag gör som också var egen företagare

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: "Jag är i Alingsås, så det kan nog dröja länge tills jag är där", säger säkert er inget, haha!

13. Vart är du om 5 år?
Svar: Jag har nog fått full rulle kanelbulle på mitt nya projekt och driver bloggen och min youtube fortfarande! :)

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: Herre min gud, det vill jag knappt skriva, haha! Snäll, underhållande, ärlig, väldigt spontan och en diva på dansgolvet och gränslös, haha!

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: När jag tänker på alla saker ihop med släkten, kvällsdopp, go kart, ölandsdjurpark, byrån, spontan plocka i affären och massa där till!

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: Svårt... bli ekonomisk, finns en anldening att andra håller i min blogglön, haha!

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: Näsan är det då inte, pröjsa 75 000 kr, haha! Vet faktiskt inte, rätt nöjd med min kropp, men kanske det lilla kroppshår jag har, ej huvud!

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: Flyga eller kunna andas under vatten =D

19. Vad är du beroende av?
Svar: Bloggen/pengar, familj och vänner, samt min dator

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö, 3 val?
Svar: Gucci, trianga kök och kniv, haha!