5 är min nya grej! 3/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! I nu läget ni läser detta är jag redan i full gång med jobb och kan berätta att jag åkte redan vid 06:00 och gick upp vid 05:00. Ska erkligen försöka gå upp 05:00 i fortsättningen för dels jobba bort massa annat och verkligen kunna njuta av resterande ledig tid som kommer kunna bli över! Var igår hos en kompis lite spontant och var väldigt trevligt, får absolut ske igen men kanske lite mer planerat inför nästa gång, haha! Blev väldigt snappt påtänkt och dom jag tänkte träffa närjag var hemma kunde dels inte och därpå hade jag fått förhinder dagen därpå, typiskt va?!

Idag blir det lite jobb och fota lite saker till bloggen, vet jag varit dålig på sånt, men helt sjukt vad man samlar på sig arbete när man inte mår riktigt 100... Men nu när allt börjar bli normalt igen känns det ändå skönt! Ska på lägenhetsvisning tidgare idag och en annan på Torsdag. Båda är vid 17:30 så enkelt att komma ihåg, haha! Antar jag sitter i något möte eller handlar för båda sakerna kommer jag genomföra någon gång under dagen, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!