Anklagad för övergrepp!

Det spelar nog ingen roll hur lång tiden gått sen denna dagen inträffade och hur jag än idag kan bli både arg och ledsen över att det hände.... Som ni vet har mina föräldrar jobbat hårt och ganska sena kvällar vilket i sin tur resulterade att jag och min bror fick gå hos dagmammor. Att det inte blev dagis var enbart för att det skulle kännas som hemma miljö. Men året innan jag skulle börja på fritids fick jag en anklagelse som är med mig än idag och det var att jag hade förgripit mig på en av barnen... Hon jag hade varit på var 2-4 år och hade sagt till sin mamma när hon frågat "Vad är det som har hänt där?" att jag hade gjort detta.

Detta resulterade att jag fick sluta omedelbart! Jag minns att min dagmamma tog in mig i det lilla rummet där hon berättade att jag hade blvit anklagad att taffsat henne mellan benen. Jag kommer ihåg att jag svarade att jag inte gjort det och under den tiden kändes det som ingen skulle tro mig... Det bästa av allt var att jag redan vid detta lagret visste att jag enbart attrherades av män, men hur skulle jag förklara det?! Oavsett hur jag vred eller vände på det skulle det kunna användas emot mig!

Det som var mest lustigt var att bara 1 av dom små hade just rodnad kring där och hade jag nu gjort detta, varför var det bara 1 som hade det?! Jag kan säga med handen på hjärtat att från barnsben har mitt liv inte varit solklart och fått hinder redan som liten...


I förra året sommarprat var tanken att jag skulle ta med detta och hur SJUKT mycket detta påverkat mig hela livet. Idag kan jag ångra lite att det inte togs med och än idag kan jag känna ilska mot dom som anklagade mig för detta. Hjo är ganska litet och det visade sig även att jag och hennes bror spelade i samma bedmintonklubb och många av gångerna hade jag god lust gå fram till deras pappa och säga att jag inte gjort det! Men vad hade det hjälpt?! Vem personen är tänker jag inte gå ut med mer än att honbär ett gmmaldags till talsnamn och ett ovanligt efternamn med sson/son i slutet, samt att brodern bär samma namn som en av dom elaka karakträrena i Pelle svansslös. JA jag är piss off när jag tänker på detta och jag vet inte när eller hur men endag kommer jag gå ut med mer info i sociala medier för att rentvå mitt namn för detta brutalt sjuka som hände!