Bjuden på bal!

Hej på er eller go kväll, asså denna kvällen blev lite längre än vad jag trodde, men himla trevlig! Kalaset började kl 18:00 och jag hade i början 0 ork att gå, men glad att jag pallade mig iväg! Känt mig lite små trött och somna en stund och därpå begav jag mig till kalaset, typ sen i daglig ordning också, haha! Men en himla trevlig kväll och bjöds på paj och god tårta. Eftersom jag dels ätit godis innan och även vill inte smacka på för mycket mat tog jag bara lite. Inte kul att inte kunna knäppa byxorna igen liksom, haha!

Skulle in till Skövde idag men hade vare sig lust eller ork så hoppade detta... MEN andra sidan fick jag lite annat gjort och en helt galen idé jag inte tänker dela med mig om heller, haha! Bero på något annat har jag blivit uppvaktad av en som nu ven fråga om jag vill följa med på en bal och det är la alla tjejers dröm antar jag, haha! Lite sugen är jag allt och även om chansen aldrig kommer igen skulle det vara kul att gå på en! NEJ det är ingen skol bal utan en bal för vuxna eller hur man ska säga,haha! Tjusigt värre iaf, men vi får se men kommer inte blogga om det av olika skäl, men främst för dra till mig så lite uppmärksamhet jag bara kan eftersom detta är något ganska stort! Kommer fota klänningen som kommer användas till detta tillfälle och vlogga när jag ska prova och hämta. Men aja, nu ska jag sova, natti!


PS har ni tips på fina klänningar är jag öppen för förslag!