Blä för husmanskost!

Hej på er, blir sanbba uppdateringar idag efter varandra, men hoppas det är okej! Nu är maten klar och ska bli lite små gott att äta. Jag är inget super fan av husmanskost. Hemgjorda köttbullar och korv är nog det vidrigaste som finns, torra köttbullar som mosas ner i munnen, ÄH FY! Inte bara för det är kött utan också för det är just hemmagjorda, riktigt äckligt! Sen heder till er som gillar det, men aldrig varit något fan av det, haha! Sen sill, lax, skinka och pajer i olika former blir också ett måste hos oss. Fick en paj med brocooli och svamp, vilket är toppen! Pappa avskyr svamp och det blir mer mat åt lilla mig, haha! Ska kanske till Skövde senare för att gymma, men inte helt 100!

Är prat om utgång imorgon också men intehelt 100 eftersom Mr Fittnes ansåg jag var skyldig att åka upp till honom man bara absolut för jag har inget annat vettigt för mig ändå, haha! Mina utgångar är lite viktigare av olika skäl 1 för jag är full och glad, 2 det händer alltid något sjukt, haha! Om jag någon gång ska göra en karta vart jag haft lite skoj skulle folk ändra sin uppfattning av mig VÄLDIGT fort, haha! Fy vad hemskt, haha! Aja nu blir det påsk mat och så hörs vi mer sen igen ,puss på er!


Bild kommer