Börjar rulla på!

Hej på er, hemma efter gymmet och det gick super trots att jag hellre hade velat vara hemma, haha! Verkligen skönt att gå det avklarat även om motivationen är låg till och från och det bästa är att se resultatet som blir! För bara några veckor sen kunde jag knappt springa 10 km/h innan jag trodde att jag ska avlida på plats och idag springer jag på 15 km/h, känns super! Mitt mål är att kunna springa 1 mil på 30 min, sjukt?! Man ska ha mål och drömmar och sen får man se vart det tar mig!

Hela dagen har jag varit lite små down pga att jag gick upp kl 05:00. Fattar ärligt inte människor som gör detta frivilligt eller att jag gjorde det förut... Verkligen sjukt, men all heder till dom som gör det för jag har verkligen inte den orken även om jag faktiskt försöker, haha! Nu ska jag faktiskt fota lite saker inför kommande veckor och märks att jag börjar få flow på mitt bloggande dag för dag, super! Bloggar mer sen igen, puss på er!