Bra presenter!

Den 25:e firade jag och min kusins födelsedag och vloggade även då, men eftersom det blev riktgit uselt matrial vet jag inte om jag kommer lägga upp det?! Iaf kan visa vad jag fick av min kusins familj och min faster och hennes familj. Enklast hade varit att skriva efternamn, men eftersom ingen av dem är offentliga personer som jag väljer jnter!ag förklara det på detta viset, haha!

Iaf fick en kok-bok om vegansk kost och det var VERKLIGEN vadjag behöver! Hatar laga mat och riktigt svårt att komma på bra veganska rätter, förutom nu! Kommer prova massa gott som finns i boken och kanske bedömma recepten, vad tror ni?! Något intressant?! =) Dessutom fick jag ett par super söta askerter i 4 olika färger och det var verkligen något jag tänkt på länge, men aldrig kommer till skott att köpa, super! Dessutom kan man spegla sig i dem vilket är toppen om något skulle kanske fastna mellan tänderna! Tips från min kusins fru :)