CL Städ, NEJ TACK!

Som ni vet hade jag bokat städ till mina föräldrar och helt ärligt blev jag SJUKT missnöjd! Vet inte riktgit vart jag ska börja, men redan från start verkade det ganska konstigt... Deras timpris låg på 230 kr, helt okej eftersom jag betalade 250 kr när jag hade städerska i Skövde på Käpplunda. Jag vet inte hur många gånger jag frågade om det var allt och inga övriga kostnader osm moms eller resekostnader och svaret jag fick var Nej... Fuck no!

När jag fick fakturan låg momsen på 175 kr och resekostnaden låg på 100... SERIÖST, FINE att 230 kr är kanske lite väl billigt och klart att man skulle förvänta sig en gnutta mer, men att dom försökte mörklägga detta gör mig pissoff! Tack vare detta valde vi att avboka dom och prova en annan städfirma! Jag förstår att städfirmorna vill ha lön för sitt job, absolut! Men att vara luddig med priset gör mig bara riktgit sur! Därför kommer jag inte kunna rekomendera CL Städ. Bättre kolla städfirmor som kan vara 100% ärliga med sina priser!


 
1 Anonym:

skriven

Vi anlitade CL-städ för flyttstädning , vi fick ringa och kalla tillbaka (klaga) dem TRE gånger innan allt var städat.
De hade ej torkat av lister, ej städat ur ugnen, golvet i tvättstugan var kladdigt, toalettspeglarna var ej rengjorda mm.
De ingav inget förtroende !