Dags för besiktning! 6/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra, för det gör jag! 2 dagar i sträck har jag mått riktigt kasst och förrgår trodde jag att jag skulle avlida mer eller mindre, haha! Men det gjorde jag inte som tur var, haha! Idag är det Torsdag och ska börja dagen med lite redigering av vloggen som ska upp och sen spela in nytt matrial tills lördag. Samt att jag ska besikta rödan också! Känns lite tr¨åkigt på ett sätt och kul på ett annat att i sommar är sista dagarna jag puttrar iväg med min lilla bil =/ Den lilla bilen har tagit mig så sjukt långt många gånger allt från Öland och ända upp till Sundsvall... Fina minnen och typ livrädd att nästa bil inte kommer palla det, men kanske bara är nojjig, haha!

Idag blir det ganska lugnt, har inte överdrivet mycket att göra mer än besiktningen och funderar på att åka till IKEA för att kolla lite möbler. Skulle kanske behöva investera i etsoffbord och skulle vilja se om jag kunde fynda något på plats! 1 problem, hur ska jag få in den, haha! Vilket som ska jag nog lösa det och snart är det även dags att byta till sommardäck. Bero på det va mina 2 slitna och skulle bytas ut, frågan är bara när sista dagen med detta nu var, haha! Men det kanske någon av er vet?! =) Aja nu ska jag fokusera på lite jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!