Därför är det hemligt! 24/4

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och ny möjligheter och ska inom kort göra mig iordning för att dra in till Skövde för att träffa Challan, så himla mys! Valde stanna en dag extra hos päronen och kommer nog göra såhär i fortsättningen också nu när jag ska skaffa lya i Skövde! Många undrarkanske varförjag intelämnar småland och det har INGET med mitt ex att göra utan att där får jag vara jag! Ni som inte är offentliga TS-personer kommer nog aldrig förstå vad jag menar... Men det har sina för och nackdelar och nackdelarna är att du ständigt har ljuset på dig och därför väljer jag vara kvar, där är jag, jag och väljer hålla vart jag bor hemligt! Men dagen det kommer ut kommer jag röra mig bort om inget håller mig kvar dvs :)

Men innan vi ska ses ska jag jobba lite och försöka leverera inlägg som ska upp i veckan så det rullar på eftersom denna veckan ska allt kunna rulla som innan med videos, inlägg och ah ni vet! Kommer aldrig kunna tacka er nog för allt ni gjort! Såhär bra var LÄNGE SEN jag mådde och allt är pga er och det vill jag verkligen säga stort tack! Nu måste jag jobba, bloggarmer sen igen, puss på er!