En maffig skatteåterbäring! 9/4

Go morgon alla sötnosar, utgång igår och herre min gud vad kul vi hade och verkligen en minnesvärd kväll på alla sätt, haha! Det ni ska få att smaska på fram tills onsdag är att det handlade om ett ex, norrman och 5000 kr mindre på kontot, haha! Många tror säkert jag hittar på mina utgångar eller liknande, men om ni var med skulle ni förstå hur SJUK min värld är och att jag lever inte i samma värld som många andra av er gör. Min vardag är sällan grå och tråkig, vilket är skönt och jobbigt, haha!

Btw jag har fått insperation att blogga igen, märks det?! Tycker det är härligt att sköta uppdateringarna och att jag mår 110% bra märks nog främst här?! :) Är dock halvt förstörd och ska in om 30 min till stan för att shoppa och ta en en härlig lunch med Jenny för vi har MASSOR att snacka om och ni kommer förstå om vad och varför i veckan, haha! Btw fick jag veta igår att jag ska få tillbaks över 20 000 från skatten, GRYMT! Vilket säger ganska mycket att uppgifterna som står om mig på olika hemsidor inte stämmer, jag är framgångsrik och ni hatar det, men jag älskart ;) Har jag berättat att jag snart ska flytta?! Om inte så har jag det nu, haha!


 
 
1 Johan:

skriven

Läcker mun pusss puss