Eviga tjatandet! 19/4

Go morgon alla bloggläsare, ny dag med nya möjligheter! Hoppas ni sovit gott och mår bra för jag mår super! Solen skiner och det verkade som snön försvunnit, tur! Med tanke på att jag precis satt på mina sommar däck, haha! Eftersom lilla rödans däck ska bytas engång till pga marginala hjulkrav bestämde vi oss för att detta är sista sommaren rödis kör eller ah iaf med mig. Önödigt köpa nya däck och ändå veta om att den ska bara köras i några månader till liksom eller?! :) Så kul tycker jag det inte är att pröjsa 700 kr per däck för bara några månader, haha!

Idag blir det jobb hela dagen lång och med lite tur kanske jag hinner med att leva lite också, haha! Asså efter igår var jag helt DÖD, jag bara NO jag ska vara hemma och sova, vilket jag också var, haha! Ska få besked om lägenheten i veckan kanske sa det igår?! Men tåls att säga igen! Att jag ska ha 2 lägenheter är som sagt främst för lilla pappsen + att jag ska få supa utan att dom v et om det, haha! Den ständiga frågan inför varje utgång "När kommer ud hem", "Drick inte för mycket","Ska vi hämta dig" etc. Super gulligt men väldigt tjatigt! Dom vill bara väl men efter 511 gången under samma dag är jag less på att höra det, men finns också en anledning och det är att jag ibland "Råkar" hamna på efterfester, haha! Well, nedan ser ni mitt påsk ägg, ja ni förstår nog varför jag hade ont i magen, haha!