Följ ditt hjärta!

Att känna sig lycklig är nog det viktigaste avallt här i livet och därför säger jag till dig som läser detta att gör aldrig saker som får dig må dåligt eller avsky dig själv. Det är inte värt det och ingen kommer tacka dig heller... Gör saker du tjänar på och kommer ha nyta aloppet!! Oavsett om det är att anställd på en fabrik eller sitta bakom en kassa på ICA, go for it! Jag gör aldrig saker jag skulle avsky eftersom jag vet vad jag vill med livet och därför säger jag att gör detsamma!

Har du en dröm och att bli bloggerska eller youtuber, gör det och satsa till 110% om det är nu det du vill eller bli VD eller egen företagare, samma sak där! Framgång och lycka går lite hand i hand anser jag. För att man ska finna sann lycka måste man känna sig nöjd i nuet och den enda som vet vad det är är du själv! Vi människor är våran värsta fiende eftersom det är endast du som kan sätta stopp för dina egna drömmar!