Fy! 22/4

Go morgon alla bloggläsare, asså jag får damp på min padda eller egentligen är det appen som fuckar som vägrar föra över alla bilder till blogge... Man bara KUL! Satt och redigera allt för jag tycker det är så skoj att lägga 1 timme på att sedan krångla ytterligare 1 timme på trög uppdatering.... Aja hoppas ni mår bra iaf för jag mår iaf helt okej! Skickade iväg ett meddelande som var lite små jobbigt, men är nog lika bra skulle jag tro! Förklarar på ett ungefär senre vad det mer handlar om. Iaf idag är det lördag och jag ska in till stan för skaffa gymkort och kanske träffa en, haha! Många är säkert väldigt nyfikna på mitt privat liv, men tro mig det är ganska tråkigt eller?! ;)

Idag blir det kalas för Mami och ska bli så ycigt. Hon har gjort smörgåstårta och jag verkligen ÄLSKAR det! Värsta jag vet är när man pillar i ärtor och skit! Vidrigaste jag vet! Varma ärtor, varm frukt och nötteri mat, usch! Ja, jag är grymt kräsen och alltid varit, haha! Tog mig ca 15 år innan jag åt potatis och tyckte det var gott samma med broccoli, haha! Jag kommer aldrig försöka tvinga i mitt framtida barn mat den inte vill ha, smaka ska man tycker jag men är det inte gott låt det vara! Jag vet om någon hur det är att tvingas äta upp för att gå från bordet. Tro mig jag kunde sitta i 3 timmar om så behövdes eller merför tillslut insåg personen i fråga att det var lönlöst, haha! Jg görlite osm jag vill och alltid gjort helt enkelt, haha!