Gucci!

Dagen jag skaffade Gucci gorde jag av ren impuls... Men idag ångrar jag det inte för 5 öre. Min hund är som mitt lilla barn och skulle någon skada henne vet jag ärligt talat inte vad jag skulle göra med personen eller djuret i fråga... Jag skaffade henne efter det tog slut med min förra kille jag var ihop med som jag idag är väldigt bra vän med idag, dvs snart 4 årsen! Hade jobbat morgon och egav mig upp till Dalarna där jag hade tingat henne och möttes för första gången, så himla mysigt! I början pep hon i 2 timmar och började fundera vad jag hade gjort och idag är det bästa hon vet att få följa med på mina olika upptåg, haha!

Vi 2 har gått igenom allt mängde av flyttar, ett brutet ben och gårdsjobb. Visste ni att den lilla plutten var med och hämtade kor, haha! Dessutom charmade hon även tankchafören och fick alltid lite go saker av honom, haha! Samt min 2 underbara chefer som jag fick tillåtelse ha med henne på min arbetstid, då inte när man mjölkade, haha!

Därför säger jag som så, dagen jag träffar en kille som tar henne till sig av hela sitt hjärta vet jag att han kommer vara rätt. Många jag träffat har inte klarat med henne och många gånger har jag valt att avsluta pga att det inte funkat med Gucci! För mig är min lilla hund mer än en hund, hon är en indevid som jag fick med mig hem en solig sommar dag och mitt ansvar att ge henne det bästa livet hon kan få tills dagen är kommer hon slutar sina dagar... Jag skulle aldrig kunna sälja henne av samma anledning att en mamma aldrig skulle kunna sälja sitt barn! Samma gäller sjukvård, ett förälder skulle aldrig fundera över att åka in med ett barn på akuten dagen efter eller om en vecka om den skulle upptäcka någon form av sakad. Av samma skäl skulle jag aldrig tveka en sekund åka in till djursjukhuset med Gucci. Till dig som ens överlägger att börja dejta mig och vet om att jag inte är djurmänniska, back off! Sen till dig som är djurmänniska och kommer ta henne till dig av hela ditt hjärta kan jag bara säga, den respekt och kärlek min hund får av dig kommer du få dubbelt upp av mig!