Inte värt 9 laxar!

 Go kväll alla sötisar, snart dags att åka hemåt och OMG vilken dag jag haft idag, haha! Bakis som ett as men in till stan tog jag mig för att gå i lite affärer och sen luncha på ett mysigt litet place! Sen på hemvägen gjorde jag världens konstigaste snusklåtar, haha! Folk som känner mig vet hur galen jag är och min fantasi är det då inte fel på, haha! Tanken var att jag skulle hem imorgon, men valt åka redan nu ikväll för att slippa åka bil på morgonen och kunna jobba vid 5 hemma, tror det är lite skönare! Sovit sen jag kom hem och ska nu bege mig hemåt igen till lilla småland!

Bero på något annat ska jag boka tid för en lanserklinik någon gång nästa vecka, dom var fullbokade, men dom skulle se om jag kanske kunde få tid nästa vecka! Dessutom ska jag kolla på ny lya, super! Verkligen behövligt för trängs i min lilla 1:a, haha! Kikade på en 3:a på 87 kvadrat i torsdags som hade en hyra lite över 9000 kr och helt ärligt var den inte värd det! Den var fräsch och så, men planlösningen var kass =/ Dessutom låg den längst ner och låg i ett gammalt hus, dvs inte Käpplunda-stil, haha! Aja nu ska jag käka lite innan jag beger mig, puss på er!


Btw mina nya byxor, snygga va?! Jag kan faktiskt knäppa dom men som ni också ser är det lite kvaratt gå ner innan mitt mål är klart! Men det kommer, tro mig! ;)