Jag mådde piss!

Varje dag som går inser jag hur dåligt jag faktiskt mått pga allt omkring och ger mig inblick i livet att varför jag känt som jag känt med allt... Jag har nog aldrig haft en sådan förståelse för psykiskohälsa även om min var en mild variant har jag fått en HELT annan syn på det! Jag har alltid trott att det alltid varit "men snälla, sök jobb och ge inte uppsvårt?!" mer eller mindre och hela året som gick gjorde verkligen allt så himla tydligt!

Ett samtal eller beställa en order från något företag kunde vara som att bestiga ett berg. Att ligga flera timmar i sängen och inse att jag orkar ingenting. Allt man vill är att må bra och hoppas på att nästa dag kommer jag må bättre! Men det gjorde man aldrig och samtidigt visa en felvriden vardag. Jag blev grymt osocial pga omständigheterna och kände att inget jag gjorde hade någon mening. Då snackar vi om ALLT sommarpratet, intervjuerna , att leva etc!

Jag är givetvis glad att jag genomförde alla projekt 2016, men själva orken fanns aldrig där. Jag som alltid haft 340 drömmar under en och samma dag som skulle uppfyllas var mer eller mindre borta... Jag kom ihåg hur jag skulle göra och hade allt så klart för mig, men orken fanns verkligen inte... Därför säger jag till dig som läser detta som kanske är stressad över skolan eller jobb vad vet jag?! Det är okej att må dåligt, jag gör det också ibland och under det året gjorde jag verkligen det. Men tiden har sin gång och idag mår jag mycket bättre och mina affärer går super! Det blir bättre även om det inte känns så alltid <3