Jobb sen västragötaland! 28/4!

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och ny möjligheter i daglig ordning! Idag ska jag hem till päronen och även skriva på lite papper! Funderar på att vlogga, men inte helt säker än... Ligger redan efter med mina videos och funderar på hur jag ska gå till väga?! Vad tycker ni?! :)Datorn måste iaf med så jag kan redigera mina videos innan jag får besök och av vem ska vi inte gå in på, haha!

Hoppas ni sovit gott och sorry inläggetkom lite sent, men hoppas det är okej! Ska även kanske träffa en kompis i stan också så har mycket där av att jag tänkte vlogg kunde vara fin idé! Sist åt vi på Alpina och jag är verkligen inte förttjust i deras mat, främst vegetariska! Kan vara bland det äckligaste jag ätit på länge! Tog 3-4 tuggor sen var det bra, säger ganska mycket?! Dock älskar Challan den maten och jag ångrar att jag gick med på det, haha! Nu blir det jobba lite och så hörs vi mer sen igen, puss på er!