Kan inte behärska mig! 15/4

Go eftermiddag alla bloggläsare, glömde helt av att uppdatera tidigare imorse eftersom vi åkte till ett litet café och kilade lite runt lite på stan innan vi handlade lite på ICA för att sedan åka hemåt. Köpte en he drös godis känns det som och mår där efter pga allt ätande, haha! Verkligen inte hungrig för 5 öre och tack vare att jag inte kan behärska mitt godis intag har jag inte haft ork att ta mig till Skövde heller för att skaffa gymkortet... Men tänkte att jag gör det imorgon istället!




Har även blivit utbjuden på en middag men mår jag som jag mår just nu kommer det bli att tacka nej! För er som inte vet är jag som ett barn med godis, haha! Jag äter tills jag får ont i magen och fortsätter, haha! As dumt jag vet! Aja ska sova en stund och se om det går över, bloggat mer sen igen, puss på er!