Klarar inte tröga människor!

Hej på er, ursäkta för lite sen uppdatering men fastnade i ett samtal som verkade aldrig ta slut, haha! Verkligen avskyr att försöka förklara saker för tröga människor, haha! Alla som försökt leva eller tjäna pengar genom sociala medier vet att det är betydligt svårare än att få en gymnasieutbildning som tex lantbrukare eller rörmockare. Av den enkla anledningen att marknaden är betydligt större och konkurensen är betydligt mindre, beroende om man är benägen att flytta och sånt. Seriöst ibland undrar jag hur folk klarar av att leva, dessutom har mage att ifråga sätta varför jag skaffar städerska, seriöst?!

Nog om det, har bara varit hemma och tagit det lugnt vilket var väldigt behövligt! Har röjt lite eftersom jag ska få städhjälp i veckan som kommer. Ja det är bara 42 kvadrat, men andra sidan har jag inte tid och är dessutom aldrig hemma, vilket förklarar ALLT! Kvällen blir mys med godis och annat gott, faktiskt lill lördag så ska unna mig lite gott eftersom jag eventuellt ska sitta i en bil 5-6 timmar på lördag... Men mer om det i veckan, nu ska jag kika klart på lite vloggar, bloggar mer sen igen, puss på er!


Älskade färgen på håret, lite sugen att göra om det eller blått, men vet inte?! =/