Klodags!

Go morgon alla sötisar, sitter nu i bilen och ska snart gå mot salongen för att få klorna fina! Åh hela denna veckan som varit har varit super tuff... Assa tuff i bemärkelsen att jag inte kunnat prata med K på kvällarna :/ Han brukar halltid få mig på bra humör och även göra mig arg också, haha! Tror jag körde mot enkelriktat tidigare idag, haha! Fan tur ingen såg mig mer eller mindre, haha! Verkligen älskar bo i Jönköping så mysigt och alla är så söta, samt småländskan dör jag för!




Kl 16:00 har jag tid för naglarna och det ska blir så skönt! Tänkte ta och fixa det i Skövde, men när en nagel åkte idag tänkte jag "nopp", haha! Denna salongen jag ska till idag är ny och ska bli så spännande! Dom har 3 olika salonger och hoppas, hoppas denna är bra! Bloggar mer sen igen, puss på er!