Kommer må dåligt imorgon! 30/4

Go morgon alla bloggläsare eller eftermiddag mer, utgång igår och ja herre min gud! Snacka om att glasen blev för många och killarna växlades en efter en, haha! Många fyllor jag upplever och ytterst få jag delar med mig av, låt denna bli en av dem av logiska skäl, haha! Usch vad hemskt, iaf hade en toppen kväll och verkar som det kan bli utgång ikväll också , inte mig emot som den party pinglan man är, haha! Har varit hemma mest och mått almänt dåligt och tro mig det har jag haft orsak till, haha! Men nog om det, ska frösöka jobba lite och därpå blir det kanske påt igen, haha! Tänkte in och träffa en kompis i Skövde tidigare idag men vet inte riktigt hur det blir med det... Har haft lite annat för mig och sen har klockan bara rusat iväg!

Men iaf såhär der dagens planerut att jag mått skit och kommer kanske må skit imorgon igen, haha! Lever verkligen livet eller vad ska man tro?! ;) Den gamla party prinsessan verkar komma tillbaka, haha! Detkan bli mycket väl bli utgång i helgen eller om jag sparar mig till nästa då jag ska på crusing. Frågade en om det fanns plats i hans bil men eftersom han ger mig 0 svar skiter jag i det! Palla med veliga killar, värst som finns! Nu blir det middag och så hörs vi mer sen igen, puss på er!