Lägg ingen tid på sånna! 25/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och sovit gott! Själv mår jag super och sovit toppen! Hela gårdagen gick åt att vara med Challan och gud vilken mysig dag vi fick, verkligen så himla härligt! Kommer bli så skönt att få en lägenhet i Skövde igen och även om jag bara kommer bo där under helgerna. Typ alla dom jag känner tycker detta är bland det bästa som hänt på BRA länge! Sen har jag givetvis dom som plötsligt kommer tillbaka när man har en lägenhet i Skövde för att kunna festa och helt ärligt är jag 0 intresserad av dom kontakterna! Har man inte kunnat eller velat ses under 1 år, varför ska jag över huvudtaget vilja träffas igen?!

En sak jag lärt mig, personer som dessa är inte värda ens tid, säger då det! Bättre lägga tid på folk som lägger tid på en själv oavsett vart man bor! Aja, idag blir det jobb och massor av jobb, haha! Verkligen fullt ös och ska även försöka få upp videos hela veckan, önska mig lycka till! Mår iaf toppen och utan er som sagt hade det aldrig gått, därför tack igen! Nu måste jag fortsätta med mitt, bloggar mer sen igen, puss på er!