Let it go?!

En dag önskar jag att jag inte håller tillbaka mina känslor och blir riktigt förälskad på riktigt, verkligen in real! Alla misstag och nitlotter jag träffat på har lämnat sina spår men lyssnade på en väldigt intressant podd där hen tog upp att även fel kliven man gör i livet kommer leda en rätt på något annat sätt.

Jag skulle vilja träffa han som det bara klaffar och förlorar sig själv. Men efter senaste har jag haft lite svårt att öppna upp mig och jag kanske ska bara let it go?! Jag har lite killar som uppvaktar och jag bokar alltid om dejterna för jag vill inte riskera något.... Dumt jag vet! Men kanske dags att bara göra dumma saker och hoppas det blir perfekt?! Träffade en där jag bara lät känslorna komma av ren slump och så fort jag kände mig otrygg blockadejag direkt... Nä man kanske får offra lite för att komma någon vart?!