Löshår är A-O! 29/4

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och mår super! Vaknade redan vi 1 men har suttit med lite annat under tiden! Idag blir det ganska lugnt fram till kvällen! Blir att äta ute ikväll med brudarna och kanske utgång, men väldigt osäkert! Om inte annat kanske det blir härlig middag först innan lite party med andra om dom nu skulle banga! Verkligen skönt att börja komma tillbaks hit igen även om allt har ändrats sen jag lämnade det! Har börjat söka ny lya på Käpplunda, men mest på skoj! Hitills har jag bara blviterbjuden 2, 4 och 6 våning, inte ok, haha! Ska jag lägga va 10 000 ska jag bo på våning 8, det är en sak som är säker!

Blir en chill dag och ska frösöka vlogga lite även om lust ligger nere på 0, haha! Har beställt hem lite löshår som ska komma nästa vecka och ska bli så nice! Verkligen något jag kan behöva eftersom mitt snart ska tas ut, haha! Nackdelen med löshår är att man måste ta ut det förr eller senare! Men väldigt smidigt beroende metod man gör med. Jag är helt lost i lim och därför baraanvänder migav det, hihi ^^ Aja nu blir det mys framför soffan, bloggar mer sen igen, puss på er!