Lugn dag! 5/4

Go morgon alla sötisar, hoppas ni sovit gott och mår bra för det gör jag! satt uppe sent och jobbade aset ur mig för att hinna klart allt inför idag och videon som kom upp igår! Glad att jag börjat lägga om mitt schema för jobb och att det går framåt, ska bara hålla i detta nu då! Hel gårdagen var jag mer eller mindre DÖENDE, asså den trötthet var inte av denna värld! Trodde jag skulle svimma ett tag på bandet och glad att jag inte gjorde det!

Idag blir det kanske gymmet eller hemma mys! Ska försöka ha onsdagar till min lediga dag där jag får göra saker jag själv vill och tycker är skoj! Vet inte om detta bara drabbat min blogg eller andras också att statestiken fuckat upp och att man haft 0 besökare flera dagar i rad?! Min första tanke när jag såg detta var på gymmet var "WHAT?"!, haha! En bloggerskas mardröm och sen när jag insåg att detta var bara tillfälligt, man bara SKÖNT! Idag ska jag ha ett möte med min maneger som ska gå igenom lite papper och annat med mig. Mår så galet bra och kanske i helgen ska jag iväg, men berättar mer om det sen kanske, puss på er!