Lyckad utgång!

I helgen som var blev det utgång med brudarna och det var helt FAB. Vi började kvällen på Pinchos med massa god mat och dom hade typ världens godaste Veganska rätter! Dock orkade jag ingen efträtt utan blev ena drinken efter den andra och när vi resturangen stängde gick vi till baren och då kom världens take ställare. Som vanligt skålade vi in med en rosa panter och i samma veva han hälde i mjölk frågade jag bartendern varför dom inte hade soya-mjölk till oss veganer. och till svars fick jag höbbla-höbbla soya höbbla. Jag fattade verkligen 0 och frågade igen och fick samma svar... Både jag och Jenny undrade om någon hade hällt något i vårt glas och 3:dje gången hörde Jenny och sa "Ah du är norrman" och jag efter "Va är han dansk", haha! Hjärnkapacitet som en ekorre mer ellerm indre. Sen begav vi oss ner till dansgolvet där vi dansade loss och under kvällens gång träffade vi även på hennes x... Som dessutom försökte vara trevlig mot mig trots allt han hade sagt om mig... Man bara bitch don´t try 2 be nice 2 me" I fråga satte honom rejält och såg hur han blev som en tomat eftersom varje ord han valde blev bara värre att kunna rädda sig ur, haha!

Senare på kvällen valde vi leta rätt på tvillingarna och gick ut och även för det var typ dött på bogrens eller ah fanns så mycket att göra. Eftersom vi visste om att tvillingarna var på husaren gick vi dit och efter vi pröjsat entren kom vi till ett ännu dödare ställe med typ 5 på dansgolvet, 5 ute på baksidan och 3 inne på rockbaren... Asså wtf?! Fatta vilken besvikelse för alla som gick dit och främst mig! Det sög verkligen och jag kommer aldrig gå dit mer om jag inte vet något större evengamang är på tal typ, haha! Sen när vi hittat dom på donken och jag var typ där bara några minuter innan jag tog taxi iväg med Mr memory i nattens vimmel och vad ska jag säga?! Mer än att jag var full, fylld och mindre kåt, haha! Dra egna slutsatser är nog bäst skulle jag tro, haha!