Lyx eller onödigt?!

Hej på er, sitter just nu och funderar på om jag ska ner till affären för att köpa något att äta och loge sugen på en paj, men alla kalorier gör mig knäpp, haha! Eftersom jag haft fullt upp sen jag gick upp valde jag att hoppa gymmet idag... Men suttit i telefonen hela dagen för att ringt runt gällande lägenhet och verkar som jag fått napp! Känns vilket fall super och är så sjukt tacksam om detta nu blir av! Sen till er som undrar så kommer jag ha 2 lägenheter och rör det mig i ryggen?! Nepp, haha!


För er som inte vet är min pappa allergisk mot hundar och ska jag åka hemåt varje helg måste vi få tag på ett eget place! Kosta vad det vill så länge vi det inte påverkar honom! Älskar att jag kommer ha 2 lägenheter, känns lite lyxigt på ett sätt och väldigt onödigt på ett annat, haha! Men andra sidan vad gör det när man tjänar bra?! :)