Måste struktur! 26/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra, jag mår som vanligt toppen och har en hel del att göra! Skulle egentligen fått upp videos i veckan som innan, men fått diverse olika andra saker att fokusera på... Dessutom är det snart Valborg och hur skönt ör inte det?! Jag har olika saker planerat med vänner och kanske mer, haha! Dessutom verkar det som att alla dåliga saker som hänt verkar fått en tvär vändning!

Idag blir det lite jobb och ska börja dagen med ett möte senare ut med hunden och hinner jag och klockan inte blir allt för mycket tänkte jag vlogga lite! Har typ inget material men känns som jag behöver börja bli aktiv igen?! Dessutom har det på ett sätt varit skönt att få pausa lite och snart köra igång! Veckorna senaste har varit mycket och ska jag funka måste jag ha ett rullande schema mer eller mindre, haha! Klorna ska få tid för idag eller till helgen, inte bestämt mig! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!