Mindre lyckliga?!

När det kommer till sociala medier inser jag att oavsett hur mycket man försöker anpassa sig till alla läsare finns alltid dom som ska hitta fel på en och ibland undrar jag lite hur dom orkar... Min personliga tanke är att dom oftast kanske inte har något vidare roligt liv själva och måste hävda sig själva eller?!
 
Livet är inte fab alltid. Utan ibland suger det riktigt hårt! Men man måste göra det bästa av saken och allt jag gör under en vardag är mer än kolla film. Jag har möten för det mesta och därför blir man ganska stilla i mitt yrke :/ Därför är det viktigt för mig att när jag är ledig att verkligen göra 512 saker under en dag eller helg, haha! Jag kan kolla film och sånt en liten stund men inte en HEL helg och avunds er som kan det! Jag får panik efter för mycket stilla sittande, haha! Tror vi människor behöver ha något i görningen för att våra liv ska bli roligt och känna lycka, därför antar jag att personer som hittar fel på andra är mindre lyckliga än mig och många andra :)