Nytt gymkort!

Jag har länge tänkt att skaffa nytt gymkort på STC här i Skövde och ska nu fixa det imorgon! Verkligen bästa gymmet i hela Skövde och man får så mycket för pengarna! Eftersom jag är hemma kontinuerligt allt mer är det kanske på tiden och inom tid kanske jag kommer tillbaks av olika skäl, men mest pga jobb och då inte med kor, haha! Inget fel med det jobbet, bara att jag lagt det bakom mig! Står i kö och inväntar en lägenhet på Käpplunda IGEN…. Men det kommer bli bra när jag får upp tapeten igen, glas duschen och min inglasade balkong jag ALDRIG fick njuta av, fatta meningslöst! Saken är den att jag är sur på att HAN kan hitta vilken sunklägenhet/hus som helst som håller samma ”kvalite” den han hade, men det kan inte jag utan får kanske nöja mig med bo på 1-6 våning, asså FUCK NO! Aja Ska bli skönt att få komma till ett gym som skiten funkar och där man trivs att gå till utan att ljuset påverkar mina bilder tex =)

Om ni är nya i Skövde är STC bäst i alla lägen, sen kommer energi och sist actic…. Det ljuset till mina bilder var KASST! 499 kr i månaden för absolut ingenting vettigt, haha! Enda bra med det gymmet var löpbandet, men luften var inte rolig att springa i vad jag minns…. Hur som ska jag skaffa gymkort i Skövde och tror det kommer bli super! En sak till er som vill börja gymma, skaffa ett gym ni trivs i och inte första bästa! Gjort det och inget att rekomendera!