Piss off! 7/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Själv har jag sovit toppen och känns som denna dagen ska bli FAB! Hade lite otur igår när jag skulle träffa en kompis i stan som avbokade mitt i resande fot, fatta vad jag blev piss off, haha! Seriöst bland det värsta jag vet är när folk gör sånt, verkligen AVSKYR sånt beteende! Tänk om jag hade skitit i det hade jag både kunnat gå på visningen av lägenheten och hunnit till gymmet och inte behövt dra it kl 20:00 på kvällen... JA jag är fortfarande lite sur över det, haha!

Men aja, idag blir det bara massa jobb och känns som denna dagen kommer bli super! Har eventuellt planer att dra på Bio med en kompis och skulle vara så nice! Jobb och sen bio, tanken är att vi ska gå på Skönheten och Odjuret, en av mina favorit filmer! Ser verkligen fram emot när Den lilla sjöjungfrun kommer! Enda Disney-filmen jag tyckt sugit var Tarzan ,värdlens besvikelse... Aja nu blir det jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!