Rubbad i mitt schema! 18/4

Go morgon alla bloggläsare, ledsen för gårdagens uppdatering men som ni såg var jag inte hemma vare sig hos mig själv eller mina föräldrar, haha! Behöver inte få in på mer info! Idag är det tisdag och tänk att det är helg om 3 dagar igen, sjukt va?! :D Minns när man aldrig hade det så bra att man var ledig när alla andra var det och skönt att faktiskt ha det eller ah om man nu kan ta ledigt från jobb som pågår 24/7, haha! Vet att uppdateringen igår inte var den bästa... Men hade som sagt fullt upp och prioritera bloggen lite där efter!

Idag blir det eventuellt som vanligt! Ska byta däck på rödan kl 14:30 och därpå mata jobb! Blir rubbad i mitt bloggschema och där av att jag kommer göra om lite saker som vanliga fall ska upp på måndagar kommer upp idag! Aja mer om det under dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!