Salt och bakterier! 4/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det toppen, bara VÄLDIGT trött, haha! Min nya grejh är att gå upp kl 05:00 och känns helt GALET! Alla sover typ vid denna tiden utom jag, men andra sidan kan man hinna med rätt mycket genom gå upp en gnutta tidigare! Ska inom kort börja påbörja lite redigering och senare blir det något litet möte. För er som inte hängt med gör jag detta enbart för att jag ska hinna med så mycket jag kan under en dag! Ibland får jag inte min vardag att gå runt och då är det gå upp 1 timme innan man brukar, finns tyvärr inget annat att göra!


Igår vid kl 21:54 stack jag till affären för att köpa chocklad, ja ni hörde rätt! Mitt söt sug tog över, men åt bara halva och det är alltid bättre än att äta hela ;) Har dock fått mystiskt ont i halsen och ska gurgla hela dagen med massa salt vatten eftersom det dödar bakterier! Typ gammalt husmor tips och eftersom jag senast var ritkgit sjuk för 4 årsen måste det hjälpt på något eller annat sätt! ;) Nu ska jag fortsätta med mitt, bloggar mer sen ieg, puss på er!