SEN! 23/4

Go morgon alla bloggläsare, är stressad i daglig ordning för ska möta upp twillingarna på stan och ska försöka vara inne vid 13... 5 min på mig att blogga, hämta paddan och köpa Red Bull, haha! Skaraborg gör mig mer eller mindre beroende av Red Bull och vet ni vad?! Gissa vem som fått lägenhet i centrum?! ;) Att ra i sina kontakterlönar sig #FAB! Ibland lönar det sig att ligga runt lite, haha! Skämt och sido! Idag blir det Skövde sen ska jag också fixa nytt gymkort så jag har 2 st, 1 i smålan och 1 Här, super! Verkligen haft fullt upp sen jag vaknat och börjat kolla på en super bra serie som heter "Bonusföräldrar" som finns på SVT-play! Verkligen något jag kan tipsa om! Aldrig förstått hur det är att ha skillda föräldrar fören nu eller fick ett mer hm om hur det kan vara!

Ska möta upp twillingarna idag och ska bli så skoj! Träffade dom senast på utgången och jag försvann, haha! Finns en anledning till att den vloggen morgonen därpå aldrig kom upp, haha! Asså jag är typ breoende av Lisas låt I Don't Give A, älskar den! Bero på något annat kanske jag hittat den ultimata podd-kompisen, haha! Jag tänkte att i vår podd skulle man prata om boys och tro mig det finns MASSOR att prata om, haha! Lovar att hälften av alla som lever med en kille kommer känns igen sig, haha! Men som sagt inte helt 100, aja nu måste jag skynda mig, bloggar mer sen igen, puss på er!