Snart påsk! 13/4

Go morgon alla sötisar, ny dag och torsdag och snart påsk! Ska ni göra något roligt i påsk tro?! Jag ska på kalas och påskmiddag, inte fel! Hela dagen har gått ganska fint framåt dock glömde jag blogga imorse men aja... Hela dagen kommer gå åt till jobb och senare blir det hem till päronen för massa påskfirande och sånt skoj! Ska även träffa lite vänner under helgen och ska bli riktigt skoj! Verkligen haft en sådan härlig start på dagen och är så glad att den tuffa period som varit är och verkar vara över! Ibland behöver man må skit för att må riktigt fab!




Övrigt av dagen ska jag handla lite med, jobba och redigera en vlogg som ska upp ikväll! Ska se om jag fixar mitt schema så jag kan orka uppdatera som jag ska efter denna vecka! Blev nog bara material till 3 videos och tanken år att få 5 varje vecka... Men jag jobbar på det! Nu ska jag ge mg ut med lillen så hörs vi mer sen igen, puss på er!