Sovmorgon! 14/4

Go eftermiddag alla bloggläsare och glad påsk! Hoppas ni sovit gott och mår bra och antar de flesta av er är lediga, vilket måste kännas super?! =) Tog också ut lite ledighet där av att jag inte bloggar fören nu, haha! Pallade verkligen inte gå upp kl 09:00 så valde ligga kvar och dra iväg ett inlägg nu. Igår åkte jag till päronen eftersom vi har kalas i helgen och ska bli så mysigt! Träffa den andra delen av släkten och fira lite imorgon, får se om vloggkameran kommer med då, inte helt 100! Verkligen avskyr att ta fram min kamera framför mina släktingar, man känner sig så efterbliven och för många blir det en konstig situation var av att dom bara står och kollar, sn sak är på stan då det är ingen jag känner, haha!

Idag blir det påskmiddag hos päronen och blir sill, ägg, lax och skinka, ah typ julbord nr 1 av 3. Verkligen på så himla b humör och ska kanske träffa en senare ikväll, vem och varför är hemligt ;) Ska även in till Skövde imorgon för att skaffa gymkort på STC. Skönt att kunna gymma när man är hemma ibland också och inte behöva spara det heller! Satt och kikade bilar med Papi och vi ska in till Tyota imorgon ihop för att kika lite. Sen om det blir köp eller inte får vi se. Står som sagt mellan Tyota och BMW. Vet inte helt 100 vilken jag ska ta eftersom jag inte har någon erfarenhet av BMW... Tanken äratt jag skata det på företaget, tror det blir bäst så ellervad tror ni?! :) Aja bloggar mer sen igen, puss på er!