Stor skillnad på söder!

Go morgon alla gullefjun, ny dag och fredag! Blir hem till päronen idag och ska bli så mysigt! Fick världens skummaste mess igår =S "Vi kommer snart" asså wtf?! 1 Nej det gör ni inte och 2 vem och vilka fler?! =O Fatta vad jag blev rädd, men eftersom enbart dom som bor här kan komma in i trapphuset gjorde mig lite lättad iaf, haha! Idag ska jag även ringa runt lite till en som eventuellt har en 1:a till mig i vasastan eller södermalm. Gillar inte söder eftersom det bor lite halvt skumtfolk där, men funkar i krig?! Ni som inte vet bodde jag i normlam i Skövdes sist och det är STOR skillnad på folk på Normalm och på dom/oss som bott på Käpplunda Gränd! Vi delar INTE samma säng om man säger som så, haha!

Redan nu har jag la retat upp hälften av er, men vet ni vad?! Jag bryr mig inte eftersom det är fredag och idag kan INGETgå fel, haha! Hoppas ni sovit gott och mår bra även om ni blev upprörda eller ej :) Jag vill bara förtydliga att jag och andra spelar med lite olika kort och tro mig det är jag glad för! Finns ett skäl till varför jag dejtar killar kring min egna krets eller visioner. Att ha höga drömmar och mål är viktigt, främst om du är transgender, trust me! Aja berättar mer i en video om just detta, nu ska jag ut med råttan, bloggar mer sen igen, puss på er!