Student tips!

Den vanligaste frågan jag får är vad för märke jag använder mig av extension och vilken metod jag använder mig av. För er som inte vet har jag trens man limmar fast som jag brukar byta ut var 4-6 vecka (beroende på hur långt ner det kanat) och gör ca 3 byten innan jag köperhelt nytt.

Handen på hjärtat är trens bland det bästa jag provat, det är enkelt att sätta i och ta ut till skillnad från Nail Hair där man sitter en halv dag med, USCH! Med mitt löshår kan jag locka, platta, bada och träna med utan att det släpper för lätt! Jag kan säga på rak arm att jag kommer aldrig sätta Nail Hair i mitt egna hår igen! Däremot brukar jag fulla upp med Nail Hair i mitt trens, men det är för att få lite extra fylligt hår och rätt längd, haha!


Tips till er som ska ta studenten och ska på bal med korta dagars mellanrum =)

Håret jag använder mig av hittar ni Här